dijous, 10 de maig del 2012

Ciència a escena.

Estos dies s'està parlant d'un Estudio internacional de la Fundación BBVA: Comprensión de la Ciencia i s'ha constatat una incultura científica generalitzada a l'estat espanyol.

A banda d'estudis, continua la meua afició a pintar. Hi ha un artista anomenat Guim Tió que m'agrada i inspira i al qual vuic homenatjar. Com? Ficant una obra seua al meu bloc. És un obra que es diu Albert i em recorda a un estereotip de científic que ben bé podria aparéixer a algun dels meus relats. La tècnica que usa és pintar en cera sobre revistes de paper couché.


En una tècnica semblant, salvant les distàncies, he creat la següent obra, la meua primera en este tipus de tècnica. Es diu Ciència a escena.


Ciència a escena. Msprinetti

Per últim, dir que vos recomane anar a una exposició d'il·lustració i poesia al Jardí Botànic de València. La mostra es diu Mots, brots i gargots, està fins el 17 de juny, i hi ha una il·lustradora que també m'ha agradat prou, és la portoguesa Ana Ventura. Ací en teniu un tast.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sense quimeres