divendres, 6 de juliol del 2012

Vacances.

"Yo, después de desayunar, hago gimnasia científica, y después toda la mañana a la playa" (turista d'uns 60 o 70 anys a la cosa levantina)

gimnàstica científica. Msprinetti

En relació a l'època en la que estem, i tornant als relats, que els tenia una mica oblidats, enllaçaré el relat Vacances. Va ser uns dels primers que vaig fer, allà per l'estiu de 2008. A partir d'aquest relat i el de La ciència, dubta va començar a gestar-se el fet de fer un conjunt de relats més ampli i amb una certa cohesió entre ells, on els personatges volten dins del mateix Centre d'Investigació, convuls i capdavanter.

En aquestos moments, de les meues "vacances", estic en forces i no em vaig capaç de parar a no fer res,  i estic immers en un altre projecte que, si s'escau i quan s'escaiga, ja vos aniré contant.

I, és clar, bones vacances! (per a qui tinga)

De regal, un video molt bonic d'una mestra que es quedà sense treball (i sembla que pel video n'ha aconseguit):


1 comentari:

Sense quimeres