dilluns, 16 de gener del 2012

Llegir Sense fronteres

Hui he entrat a la pàgina de la Càtedra de Divulgació de la Ciència de la Universitat de València i he vist i m'he alegra't al veure el nom d'una antiga alumna, Anna Sirerol Talens, de l'IES Jaume II de Tavernes de la Valldigna, com a guanyadora del premi "Llegir Sense Fronteres".

Com que tinc el correu de part dels alumnes de Ciències del Món Contemporani de l'any passat, on estava Anna, i on tan a gust vaig estar, he aprofitat per enviar-los un mail, saludar-los, felicitar a Anna, i presentar-los el meu bloc.

Un salut!!

6 comentaris:

  1. Eis professor!
    Com va tot? Ja veig que el blog va vent en popa eh! Em pareix una iniciativa molt interesant, no dubtes que seguire les entrades que vajes penjant.
    Vinga, molta sort!
    Núria Marco

    ResponElimina
  2. No dubtaré! Com dubtava a l'altra entrada ...

    Un salut Núria!! Gràcies pels comentaris! I ens llegim per ací!!

    ResponElimina
  3. Manolooo!

    M'han dit que tenies un blog i he decidit pegar una miradeta jeje! Seguire llegint el que poses.
    Que vaja be manolo i sort!!

    Quique Selfa

    ResponElimina
  4. Xe Enric!!

    Quina alegria vore't per ací i que t'enrecordes de mi!! Espere que t'agraden les històries que aniré presentant!
    Molta sort en tot i, com dic jo també, que vaja bé!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejeje com havia d'olvidarme!!! Seguixes tocant en amanida peiot? avisam si toques prop de tavernes!

      Elimina
    2. Okei! Ara estem en stand by, però si toquem ja avisaré! Via bloc o mail.
      Un salut senyor Selfa!!

      Elimina

Sense quimeres