dilluns, 20 de febrer del 2012

Ciència als cítrics II

És un dia trist, degut a les càrregues policials al IES Lluis Vives.

A banda, vull ensenyar algunes imatges de la pràctica amb els cítrics.



Fa falta pau, pau interior, música i humor per superar dies tristos. O això pense jo, i em va bé.
La pau, cadascú se l'ha de guanyar.
La música, per exemple, amb esta cançó de Bigott, o amb esta bonica versió de "Take on me" d'A-ha, o amb qualsevol que li servisca a l'usuari.
L'humor ... bueno,  no sóc molt amant dels monòlegs i humor preparat, preferisc l'humor del dia a dia, sense artificis, però un amic de Guadassuar em va aconsellar veure este monòleg de Luis Piedrahita sobre la taronja. El vaig veure ahir i em va fer riure en algun moment. Per tant, per a qui vullga.

Per últim, també existeix l'acció, i ací està ja la pràctica amb les conclusions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sense quimeres