dilluns, 5 de desembre del 2011

Alçar el vol.

L'estiu passat, caminant amb I. per la platja, vaig centrar l'atenció en un "agüelet", o un "angelet" que dia ella, o un aqueni de Taraxacum que algun biòleg entendrà. El vaig resseguir, ell també ens seguí. I no vaig demanar cap desig. I em va nàixer un relat, SMN_4, al cap, i va alçar el vol.

Estes fotografies m'han agradat:





Tretes d'este bonic blog i de la seua pàgina a flickr


Foto treta del flickr de Txahal. A la foto la titula Artificios i resa açò: Tu ahí, como si nada y yo Acà, como si todo.


Esta l'he tret de 27147. La titula així: .start it ... agaiN
I fica una cita: "The miracle isn´t that I finished. The miracle is that I had the courage to start" John Bingham. Vos recomane visitar més fotos seues.

També vuic ficar un video d'Òscar Briz que s'anomena Llavor voladora, en homenatge al gran cantant i al creador del videoclip, César Calabuig, que també col.laborà amb mi en la creació dels Microdocumentals: natura a la Ribera , uns "videoclips" de la natura de la Ribera. Els podeu veure també a la barra lateral d'aquest bloc, de dalt a baix, Horts, Serres i Valls, Rius, Marjal i Ullals.


I, finalment, com la llavor, voleu!, alceu el vol!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Sense quimeres